* Sjarmhagen *
  • Blogg
  • SjarmShop
  • Om
  • Kontakt
Sunnmøre - Bokashi - Høner - Kjøkkenhage - Drivhus - Såper
En liten sjarmerandes hage på Sunnmøre ønsker seg meir gjødsel og ei grønare verd!
Kanskje kan Bokashi vere tingen spør Unni seg....
Dette har vi ikkje gjort før så det må vi vel klare?? ...sa ho...så tenkt så gjort...

Det samme tenkte ho om ein kjøkkenhage...
ein urtehage... drivhus....og så.......hobbyhøns!



​

Fugletitting i hagen

19/5/2020

0 kommentarer

 
I dag fekk eg ein spennandes telefon frå ein fuglevenn og då blei eg så inspirert til å lage eit fugleinnslag her inne i bloggen...
Her er den siste vekas bilder av småfuglane vi har på besøk her i vår:
Spurv
Skjor
Kjøttmeis, Blåmeis, Granmeis og Spettmeis
Bokfink -lytt her
​Raudstrupe
Dompapp -lytt her
Gråsisik
​Jernspurv -lytt her
​Trur eg såg en gulspurv og..
0 kommentarer

Gratulerer Norge!

17/5/2020

0 kommentarer

 
Picture
0 kommentarer

Frø-så-plante-liste

15/5/2020

0 kommentarer

 

Frø-liste 2020:

Dette er sikkert ikkje så interessant for alle men for meg er det greit å ha litt oversikt over det eg har :)
​
Sommerblomster:
  • Stolt Kavaler, blanding - Sonata Nice (Cosmos bipinnatus) HO-1749 39,00
  • Petunia - Ramblin Neon Rose 47947550 63,00
  • Løvemunn (Høy miks) - Sonnet

klikk på "read more" for å lese heile dette blogginnlegget:

Les mer
0 kommentarer

Tadaaaaaaa!!! Min nydelige Petunia – Ramblin Neon Rose

15/5/2020

0 kommentarer

 
Picture
0 kommentarer

Salatmat

15/5/2020

0 kommentarer

 
Picture
0 kommentarer

Drivhuset 13.mai :)

13/5/2020

0 kommentarer

 
Sånn ser det ut i dag :)
Petunia...no er det liiiike føøøør :D
Mnmnmnm
Squasjen furter litt enda...gule blad betydde denne gongen ikkje for lite gjødsel en for mykje vanning i det store og heile. Grunnen til at eg ser det no er at eg gjødsla bra uten at det blei bedre. Den hadde rett og slett fått for mykje vatn og sturte. Hadde det vore lite gjødsel som var grunnen så hadde den mest sannsynlig fått gule såblad også(dei to første).
Agurkane derimot må få meir gjødsel....
Litt morsomt da.....Ally liker salaten min så godt at ho går og småjafser innimellom. No må eg begynne å passe på så ho ikkje et den opp :P
Så må eg vise den siste hylla vi snekra i hop av ei rekfjøl med basttråd:
Picture
Sånn at det er ingen tvil så er det mest kos med hund i drivhuset ;)
​Og alt blir dokumentert i drivhus/hagedagboka :)
0 kommentarer

TIDDELI-BOOOOOOM

13/5/2020

0 kommentarer

 
Picture
Våkna til dette....
Men så skjedde dette:
0 kommentarer

Det snør det snør tiddelig bom...

11/5/2020

0 kommentarer

 
Picture
0 kommentarer

Urtehagen etablert

9/5/2020

0 kommentarer

 
I dag har vi rydda plass i hagen til eit lite urtebed. Eg har jo sådd både det eine og det andre i drivhuset, og  her bør eg få plass til dei fleste urtene mine :)
Lavendel, grasløk, anis hysop, salvie,
BLomster eg skal ha er Cosmos, kornblomst, ringblomst og nokre vanlige stauder her og der.
Under her ser dokke korleis det var....
0 kommentarer

Kveldens tips :D

8/5/2020

0 kommentarer

 


​Eg koser meg nesten kvar dag med ein episode på Youtube  med Maria i Molde i 
DET GRØNNE SKAFFERI
Masse god inspirasjon!
​No kom eg på at eg må ut å ta stiklinger av lavendelen min som eg fann som hadde overvintra :)
Picture
0 kommentarer
<<Tidligere
    Picture
    Bilde

    Unni skriv...

    ...litt om dette Bokashi-prosjektet som skal testast ut våren 2016...
    ​
    Vi har bikka 2026 og eg blogger fortsatt... kan røpe at Bokashi-komposteringa blei ein suksess  :)
    Bloggen lever i beste velgåande og har blitt ein hageblogg med innslag av kompost, drivhuskos, hobbysyssel, SÅPER
    ​og  så sjølvsagt...
    HØNER I HAGEN!